RSS 2.0

Izzys Jewlery.



Örhängen gjorda av FIMO -Soft lera.

Kan användas till nästan allt.



Också gjort av FIMO- soft lera.  med inspiration av Milajki.



Jag kallar detta för en kombination av halsband och armband.
Inspirationen har jag hämtat från mig själv, och jag älskar detta då man kan använda det både till vardag och fest. har gjort ett par matchande örhängen i form av de vita blommorna också.



Här är då örhängena jag har tillverkat av blomster pärlor.

Passar också  både till vardag och fest.



Ett berlockarmband jag gjorde med en pärlor från Pagoni och en konstnärsbutik här i Skellefteå.



Halsband med ett glas hjärta.



Och ett till armband.

Har gjort ett till som är två radigt, men jag fick inte till någon bra blid så jag ska jobba vidare på det så får ni se sen.


Bilderna gör nog inte riktigt pärlorna rättvisa men jag är ju som sagt inte så bra på att ta kort men jag har försökt iaf :)  hoppas ni gillar dom.



Alla pärlor kommer ifrån Pagoni och en konstnärs och hobby butik här i Skellefteå.

Enjoy :)






Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka fina smycken =)

du är jätte duktig gumman!

2009-11-21 @ 22:20:09
URL: http://sarapl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback