RSS 2.0

Lördag.

Hade super skoj igår.
Först när jag slutat skolan åkte jag hem och åt lite meat sedan begav jag mig upp till travet för att träffa jenny och erika som redan var där.

Jennys överraskning var att hon skulle få köra häst :)  jag tror att hon gillade det. :)

Efter det åkte jag hem och packade ihop mina grejer som jag behövde till senare sedan åkte vi till Kåge till jennys lägenhet för att göra oss klara för kvällen.

Sedan blev det fest på A-torp. var mycket roligt:)

Har tyvärr inga bilder men ska se efter om jag kan  få tag på nån.


Ikväll blir det nog en  ganska lugn kväll, vi har inte planerat att göra så mycket, hoppas det går  nåt bra på tv:)

Imorgon blir det att jobba på Scandic, så då får vi se hur det går men det brukar gå bra ;)

Ja!  jag har äntligen  fått batterierna till kameran att fungera så nu har jag tagit lite bilder på mina smycken jag har gjort, så de ska ni få se.

Och det jag pysslade med häromdagen, det var en present till Jenny, jag  hade gjort om två stycken terrakotta krukoro och målat dem i en ljust går nyans och sedan använt mig av decoupage tekniken och fått dit ett blommönster med hjälp av servetter, jag ska se efter om jag kan få tag på nån bild på dessa med då jag totalt glömde bort att fota dem. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback