RSS 2.0

Nu är det bättre.

Började må superdåligt igår efter lunchen så jag blev tvungen att åka hem från skolan.
Idag är det dock bättre och imorgon ska jag  tillbaka dit igen. Jag HATAR  verkligen att missa lektioner det är bland det värsta jag vet.  Hur som helst åkte hem till mamma och pappa igår efermiddag och är här fortfarande.
Ska dock åka tillbaka hem till lägenheten snart.

Har tagit det väldigt lugnt idag, har inte kunnat äta så mycket  min aptit är inget vidare ännu, men snart så förhoppningsvis.

Hann inte träffa Erika nåt :(  det var  väldigt synd för det hade jag verkligen set fram emot.
har dockhunnit fundera en del på julklappar och dylikt och kommit på några ideér... håller på att sätta en i verket nu,  visar bilder på vad det blev senare.

Hoppas ni haft en  bra dag iaf :)

Skriver mer senare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback