RSS 2.0

Oj då fel av mig :)

som fredde sa..  det var 5729 i publiken... tog fel på ett par hundra ;)  nåja  kul var det iaf.
Och jag måste skriva om en  kommentar fredde fått  när han länkat en  bild  från matchen  där jag sjöng. nog en  av de roligaste jag hört, glad blev jag iaf.  "Hon sjunger ju likabra som aik spelar = +++++ " inte så  tokigt va?=)

Har sovmorgon idag, börjar inte förrän halv 1 så det är ganska skönt. Har varit en  helt okej vecka med inte allt för mycket plugg. Ibland är det skönt att ha det så också. Fast igår kväll satt jag en stund med mitt religions/researbete. Jag tror jag har hittat stilen jag ska ha på det ny. det passar mig. Berättar mer om det när jag lämnat in det. Måste ändå säga att om än det är like små klurigt att hitta destinationer inom alla religionerna och sådär så  är det ändå ganska roligt  när man väl hittar nåt bra som man  sedan kan skriva om :) Det får inte var FÖR enkelt heller då blir jag som så ja vad ska man  säga....  jag  ger nog inte riktigt allt jag har. Det måste jag bli bättre på.

Jag som hade planerat att hinna städa innan skolan, det blev som inte så mycket av med det, men men, lite kanske jag ändå hinner innan jag ska bege mig. Vi har endast engelska idag, ett ämne jag inte gillar särskilt mycket faktiskt. känns mest som om man  är där för att man måste. Inte alls som de andra lektionerna som man faktiskt VILL vara på varenda en  för att de är så  otroligt intressanta och lärorika, som igår när vi hade privat resor  det var en sjukt givande lektion. Älskar när man  känner "wow" det här kommer jag verlkligen att ha nytta och användning av. DÅ är det riktigt riktigt roligt. Men som jag s a så gillar jag  faktiskt alla våra lektioner förutom just engelskan. Men jag tänker ändå gå dit med en "grön gubbe". Som mikael sa  man VÄLJER hur man vill att dagen ska bli. Även om det är  något tråkigt så kan jag själv VÄLJA att vara glad och positiv och då blir det också en glad dag  förhoppningsvis. Nåja, jag ska testa så får ni veta sen hur det gick haha...

Nu ska jag sluta skriva här och gå och göra något  vettigt innan  jag åker  hoppas ni också får en  fin dag.



Bild från i Tisdags :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback