RSS 2.0

Onsdag.

endast två dagar kvar till tentan.. ser fram emot det....:)  faktiskt.

fick tillbaka omvärldskunskap provet idag som jag och pernilla gjorde förra veckan:) det gick bra vi klarade det :)

Idag har det dock varit en  sämre dag.  diabetes mässigt.  man brukar prata om att  ha för högt blodsocker inte är  bra men jag tycker att det är  nästan lika dåligt att ligga lågt  länge...  det tar på krafterna trust me.

funderar om jag måste sänka mitt insulin ytterligare... i måndags vaknade jag och och låg idag  igår hade jag 3,5  när jag åt  frukost,  idag hade jag 3,2 EFTER frukosten,och då hade jag ändå ätit bra.  vid tio tiden  var jag låg igen  och åt ett äpple och två bitar druvsocker, och när jag gick hem från skolan vid havl tolv var jag låg IGEN... inte roligt.
Man blir sjukt trött av detta. då all energi går  åt  för kroppen  till att f å upp blodsockret igen.

nåja  ska  frotsätta pyssla med  min nya header sen gå igenom frågorna till företagsekonomin en gång till ...:) 

Ikväll ska jag träffa fredde och bara mysa :)  det gillas  :)



Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! =)



Fy, va många känningar! Va jobbigt, jag håller med dig de tar på krafterna..



Och de här med att jag behöver mycket mer insulin, de beror nog på min pco då ju. De är helt sjukt att jag behöver 5.3 till en grov nyttig macka och ett glas vatten. Om jag ätit den frukosten du sagt så hade jag behövt ungefär 10 insulin :P Jobbigt!



Kram!

2009-11-11 @ 20:40:42
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback