RSS 2.0

Onsdag.

Redan var det onsdag och jag har varit väldigt dålig på att uppdatera.
var ju ledig  måndag och tisdag och idag hade vi tenta i omvärldskunskap, idag gällde mycket  vår " mentala karta"  och koordinater och sådant. men jag tror det gick bra fr mig  och Pernilla :)  det kändes då så när vi ölämnade in.

Företagsekonomin börjar faktiskt också kännas helt okej  nu när man  börjar få lite mera grepp om vad man ska läsa på.

Ikväll har jag inte gjort så mycket, har inte pluggat något alls faktiskt,  men  ibland behöver man en liten paus också.
Har varit med fredde och bara tagit det lugnt :) 

jo, nu har jag också bestämt mig för att  jag ändå ska ta  S.I  vaccinet, känns både och men jag håller tummarna och hoppas att det ska gå bra. 
på fredag  blir det av.

nu ska jag sova.

vad roligt att se  att det  är folk som läser vad jag är  med om och vad som händer i mitt liv :) 

godnatt  allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback