RSS 2.0

Sådär.....

Nu fungerar min nya header.. vad tycker ni om den?=)
har även hunnit med att gå igenom frågorna till ekonomi tentan. gjorde inte  räkne uppgifterna, de ska jag göra imorgon tänkte jag.

Fredde kom hit vid  middagstid då han slutat jobba s å vi åt middag tillsammans sen har vi bara tagit det lugnt, han hjälpte mig  lite  här med datorn  också;)  han  är så snäll:)

Imorgon har vi sovmorgon... börjar inte förrän halv 1 md affärengelska som också är det enda vi har imorgon, gud vad jag är  opeppad. men men, det kan inte vara skoj jämt, hur skulle man  då kunna uppskatta allt det som är roligt? =)


Igår  hittade jag  några bilder från när jag var med i Skellefteå bygdens lucia år 2005, lite skillnad mot för  hur jag ser ut nu.....


På City kompaniet.


Jag igen. :) 

Det här är bland det roligaste jag någonsin gjort,  är jätteglad att jag  fick chansen att vara med om detta, det är  ett väldigt  trevligt minne att ha med sig i livet.

visst var jag lite olik mig haha..:P 

Kommentarer
Postat av: stina

ååå, sakna!

2009-11-11 @ 23:35:51
URL: http://stinalotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback