RSS 2.0

Scandic.

Jo, helgen har spenderats mer eller mindre på Scandic här i stan. Jag har jobbat både lördag och söndag. Dock är det väldigt mysigt att var där nu när de har pyntat i restaurangen och i vinterträdgården, jag tycker så mycket om den stora julgranen som står där. I lördags hade vi en busslast från Norge med  super gulliga gäster. Då blev jag så himla glada, de var så himla uppskattande för det "lilla" och sådant gör en  verkligen jätteglad.  Idag åkte alla  hem som vi hade på våningen vi var på så då var det väldigt mycket att göra,  tur man får gå två då oftast. Då blir det inte lika tugnt för ryggen.

För övrigt så har jag varit med Fredde och bara tagit det lugnt. Ifrådags så var  vi med Jenny och Nicke också och tittade på Idol. tror att erik kommer vinna det hela. 

Kvällen har ägnats åt att titta på One three hill och Gossip girl. Nu pluggar jag på mitt religions arbete..  ååh vill ha det klart typ  NU!  men ju mer jag jobbar på det desto snabbare bli det ju klart. Dock så bygger hela min idé på att jag  har gjort uppgifterna i pmvänd ordning men förhoppningsvis så gör det nog inte så  mycket. För säkerhetsskull så ska jag nog kolla med vår lärare på onsdag. privatresorna måste jag också börja plugga på. det om avbeställningsskydd och alla flygplatsförkortningarna gaah jag längtar till jag kan allihopa utantill. Jag vet ju att det kommer vara värt det. Samma sak som med kartorna det är också väldigt  braatt ha fått en  bättre  mental kartbild.

I morgon är vi "lediga" och även på tisdag så jag har i tankarna att plugga. inte hela dagen men  en stund. Min plan är att få så mycket som möjligt bortgjort innan eller just när vi har fått "jullov" så att jag bara  kan ta det lite lugnt sen under de veckorna. det hade inte varit helt fel.

Och just ja! kom ni ihåg i torsdags när jag skrev om engelskan och hur omotiverad jag kände mig ?  och att jag skulle gå dit och KÄNNA mig positiv?  vet ni vad att det funkade!  eller nästan iaf. Men detär  alltid något. Eller om något  känns jobbigt att göra då brukar jag försöka göra bort det direkt istället för att skjutadet framför mig för då kan jag ju liksom få det ur världen fortare om vi säger så. Det känns super motigt  just när man ska göra det, men  efteråt,  oj så skönt det känns då.

Nu ska jag fortsätta med religionsarbetet en  liten stund till innan jag ska läsa min bok innan jag somnar.
Kanske jag ska åka till bibblan imorrn?  ja,  vi får se.



Här jobbar jag  på helgerna ibland :) 





Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe och jag tycker de är häftigt med renar! Dom är fina =)

2009-11-30 @ 09:31:04
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback