RSS 2.0

Stor "gröngubbe".

Ja i dessa dagar med  service, försäljning och beteende så är det mycket  prat om s.k gröna  och röda gubbar.
vad som menas är såklart hur man är. glad / på bra humör= grön gubbe röd...  ja  gissa själva. :)
Har haft en  sjukt bra dag idag "mini provet" vi hade  gick sådär får ju se sen vad det blev jag hoppas jag  klarade mig  iaf.

Pratstunden med läraren  gick bättre, blev super glad när jag fick veta  hur  han såg mig liksom "utifrån" eller  hur jag ska säga, jag hoppas ni förstår på ett ungefär iaf  vad jag  menar.
Jag hoppas verkligen att jag ser ut så  utifrån som han sa  för då ska ajg  vara mycket nöjdare med mig själv, även  om man alltid har saker att fröbättra. Jag menar om man  inte hade det, hur roligt  vore det då?  då skulle man ju aldrig utveckals och gå framåt.

fick sluta lite tidigare idag och jag och Karro åkte ner  till stan och gick på resia för att hämta kataloger till imorgon när vi har privatresor på eftermiddagen. Blir kul.

Ikväll var jag och sjöng nationalsången på elitserie matchen som var mellan skellefteå och luleå. härlig vinst blev det. och det var nästan  5400 människor i publiken :D super skoj :)

Nu ska ajg  snart sova är  super  trött, först måste jag dock fundera ut vad ajg  ska ha  med för  mat imorrn....:S
Hur som helst hoppas ni med  haft en  rolig dag.






Kommentarer
Postat av: Fredde

Det var 5729 i publiken. =)

2009-11-24 @ 22:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback