RSS 2.0

Vilken bra dag. :)

Jaa, dansen var mycket efterlängtad och det gick faktiskt bra med tanke på att vi inte har tränat på typ 2,5 månad med undantag för en  tävling och en träningshelg och två gånger vi var där  och tränade själva. observera att vi normalt brukar träna 3 gånger i veckan..:)  men nu så kanske ..:)  hur som helst är  det väldigt  kul att vara tillbaka på klubben.

Har även fått ett mycket bra erbjudande  som jag ska ta ställning till. har i veckan på mig.  Det var rent ett mycket förmåneligt erbjudande. och det har med min utbildning att göra. Så det  ska helt  klart noga över vägas, men det  kan ju faktiskt spela en viss roll för  framtiden så det ska helt  klart tas i beaktande.  hur som helst.... nu ska jag sova. återkommer  med exakt vad  det rör sig om sen när jag har betsämt mig i slutet av  veckan..:)

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback