RSS 2.0

Måndag.

Jaa, då var det måndag igen. Jobbade med grupparbetet på skolan idag också. Jag och Carro satt och skrev reflektioner analys och jämföresler om ämnet FIRO teorin det var faktiskt mycket intressant. Vi hann också börja på vår powerpoint presentation.
Hade himla tur idag när jag kom hem också, hade planerat att tävtta imorgon då vi bara går till halv 12 så jag gick ner i tvättstugan och då visade det sigatt det var ledigt idag :) så jag hann göra det ikväll istället. Har även pluggat lite på engelskan och träffat fredde :)

Sedan blev jag så glad, vi var ju på en föreläsning om "det goda värdskapet" för någon vecka sedan så hade vi ju fått i uppgift att läsa en bok och skriva ner våra reflektioner kring den. Jag gjorde klart dem igår och skickade in och idag fick jag jättefina kommentarer om mitt arbete och mitt sätt att tänka och resonera kring det hela av min lärare och det kändes så himla bra. Jag känner verkligen att jag har hittat min plats i yrkeslivet. Ska bli super roligt att gå ut på LIA perioderna efter jul.

Åh!  höll nästan på att glömma! Sara min älskade vän ringde mig  också ikväll ändå från Norge! :) var så sjukt roligt att prata med henne igen det var så längesedan sist :) hoppas det blir  närmare till nästa gång;) 

Kort sagt så har dagen varit helt okej och mer därtill.
Var dock lite jobbigt att jag  vaknade ochhade lågt blodsocker (igen) imorse, det är  verkligen ingen hit, man blir så konstig då. Men bättre det än att det är  högt i alla fall.

hur har er dag varit?

Bjuder på en bild från i somras eller ja i början av sommaren i alla fall. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback