RSS 2.0

2 veckor.

Har nu gått  (nästan)  sedan jag började min utbildning  och jag ka n bara säga att jag trivs fortfarande  jättebra :D
imorgon har vi vår första dag med självstudier så då ska jag  sitta med kartorna hade jag tänkt ..:)  sen får vi se vad mer det blir, jo just ja .. städa  hade jag  också tänkt  och evnetuellet baka  och laga mat ;)  det ni:P 
fast jag hade typ  tänkt  göra taco paj och kladdkaka, men jag måste utforska mina formar jag vet att jag bara har en  pajform men kanske  kan jag använda någon av minaandra två ugnsfasta formar till kladdkakan ( om det nu blir nåt)  :P
får se om ifall det kanske ska upp en  hylla till här imorgon också, elelr  förlåt  jag menar  två.. de två sista  den  ena  ovanför  tv'n och den  andra  eventuelllt i köket eller  mellan köket och hallen. jag ska visa  bilder  på min lägenhet snart, jag tog  nämligen  med  kameran hit  idag tillsammans med  mina  resterande böcker  och pysselsaker :D:D  har även  beställt lite nya  saker till mina  armband  jag  gör :) har gjort  tre nya idag  som jag också ska visa  och ett par örhängen blev det också..:P  dem ska jag också visa ..:)  så håll till godo...

Nu ska jag  klistra in lite mera foton i mitt album sedan ska jag  ta fram min bok och lägga mig  i sängen  och läsa en stund.

hade fint alla som läser :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback