RSS 2.0

Då vare gjort :D

Och det gick SUPER BRA är hur nöjd som helst och det verkade de därborta vara också.
Eventuellt blir det kanske någon mer sjungning i vinter lät det som inte helt  fel det. :D

Tack till Jenny och Nicke som var så snälla och följde mig till arenan så jag inte behövde gå själv och sedan hämtade  tillbaka mig därifrån när jag var klar.  Så gulliga dom är.

Fredde var förbi här en snabbis efter han slutat jobba idag. Han är så  söt. Blev ett kort besök men jag blev väldigt glad.

Annars har det varit rätt lugnt ikväll Jag jenny och nicke har ätit middag och sett Idol och sådär. Blev så irriterad att bara två stycken går vidare från ikväll till fredag.. jag vill ju ha tre vidare...:(  tyckte  att Clara Mariette och Erika var bäst ikväll.  Synd däremot att AIK förlorade mot DIF....... men det kan  ju inte alltid gå  bra tyvärr.....:(

Nu ska jag ge upp det här för ikväll ( Återkommer och ska fixa klart layouten senare när jag får tid, ni får hålla tillgodo med att färgernainte riktigt stämmer än men det komemr snart jag lovar ;) )

Och plugga en sista gång inför kartprov numero dos imorgon.

Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: jenny

Klart vi ställer upp! :D vill ju inte att du skulle gå själv i.. ljust var det ju för fan ;)

2009-09-30 @ 13:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback