RSS 2.0

Företagsekonomi.

Okej det gick faktiskt bra. Jag kände faktiskt igen  många av uttrycken han  använde  vilka  jag bekantade mig med under min korta tid på handels och när vi höll på med småföretagande a.
Kvällen har ägnats åt mys med fredde  plugg och hockeyn man åste ju se Skellefteå AIK :D  synd att vi fick spö av färjestad bara men men får hoppas på revansch senare :)

Jo just ja!  i torsdagas så  knappade jag hem  några pärlor och smyckedelar från Pagoni.se och de har redan kommit :)  dock så skrev jag odm på min andress hemma hos mamma och pappa så pappa sa att han skulle ta med sig dem imorgon när  han kommer med min miniräknare också :)  snällt va??

Nu ska jag  gå och sova, ny dag imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback