RSS 2.0

Fredag.

Då var det fredag igen tänk vad en  vecka kan gå fort.
Jag har precis både städat hela lägenheten samt gjort klart och även  lämnat in Företagsekonomin. Inte mitt favorit ämne men men man kan inte göra allt ma n vill jämt.
Provet i onsdags gick mycket bra och jag tror jag spikade det förhoppningsvis, inte många prova jag lyckats spika i mitt liv. På onsdag har vi dock prov på resten me ndet ksa nog  gå bra det med.

Igår när jag skulle sova låg jag och tänkte, " Jag är  så glad över mitt liv just nu" Jag har en  underbar pojkvän som jag tycker så mycket om en underbar famlij och vänner och jag är på väg mot ett av mina dröm jobb. kandet bli bättre? Hela mitt liv ända sedan jag vr liten  har min vision om vad jag skulle jobba med när jag blev stor varit "Jag ska alltid följa mina drömmar och jag lovar mig själv att jag aldrig ska  jobba med något bara för att det är  bra betalt, om jag inte gillar jobbet då, då skulle jag hellre ha ett jobb som var mindre bra betalt med som jag älskade och trivdes med." Jag har levt upp till denna vision nåja nästan då, jag kan ju inte säga att mitt jobb som städerska  är något jag vill göra men jag hatar det ju inte.  Och i brist på ngot annat och i väntan på denna utbildning så var det bra att ha.

Varje morgon när jag går  till Campus är jag så  glad och tänker  "Wiie jag ska bli resekonsult" jag känner att valet jag har gjort är helt rätt för mig och det känns bra.

nu ska jag sluta skriva här och göra mig iordning öfr att spela discgolf. Tänkte också hinna gå igonom kartorna en  sväng innan  vi åker så  detär  nog bäst jag sätter fart.

Senare ikväll blir det middag och partaj på Nocks med gamla kollegor ska bli super skoj att se dem igen.

vad  ska ni göra ikväll??=)




Kommentarer
Postat av: Sara

åhh vilket härligt inlägg- Så underbart att se att du är så lycklig :)

Min helg har bara vart jobb och trakkaserier av en äckel gubbe :S

Saknar dig vännen min!

2009-09-27 @ 07:04:03
URL: http://sarapl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback