RSS 2.0

Fredag.

Fredag idag!  är "ledig" idag  och eftersom jag har satt ordet ledig inom ""  så menar jag i själva verket att jag har självstudiedag. Det är faktiskt inte så tokigt.
För första gången i mitt liv (tror jag )  så är jag faktiskt väldigt organiserad när det gäller pluggandet.
När jag var yngre så körde jag på det där  att skjuta upp allting till sista dagen och tänka att det löser sig, det  gjorde det ju jag fick ju iaf godkänt men det hade ju kanske varit roligt att få högre betyg om man bara hade ansträngt sig lite mer, SÅ jobbigt är det faktiskt inte, ooch kunskap ÄR ju faktiskt inte så tugnt att bära. Tyvärr är det väl med det som med allt annat att man helt enkelt måste komma underfund med det själv. Vilket jag verkar ha gjort nu.

Hur bra känns det då inte nu när jag sitter här  och vet att jag har prov på sverige och europa kartan på onsdag och det faktiskt känns riktigt bra :D  det är inte många länder och huvudstäder ute i europa som jag inte kan pricka in nu.
Hade tänkt frösöka  skriva ner allt på papperena vi har fått om övriga världen också, men det åfr bli sen.

Min snygging ringdeförut så jag har även hunnit prata lite med honom och lovat att jag ska  laga middag till honom ikväll så det ska jag också  göra;) Nu ska jag återgå till kratorna vi höres!




Såhär ser det ofta ut när jag pluggar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback