RSS 2.0

Helgen.

Har varit  super bra och mycket givande.
Har haft träningshelg hela helgen  på dansen och lärt oss massor.
Det är  alltid lika givande.
Har dock väldigt ont i fötterna men det vore ju konstigt annars:P

Ska dock sammanfatta helgen lite kort för er.

Fredags kväl lså lagade jag middag med efterrätt bestående av kladdkaka till Fredde. Efter middagen åkte vi till honom och sov där, tog det bara lugnt och så.
Lördagen  var jag på dansen hela dagen sedan köpte vi pizza till middag och tittade lite på tv på kvällen.
Idag har jag ju också dansat sedan var fredde förbi här en stund pch efter det har jag  pluggat och tittat på tv nu blir det sängen snart då jag upptäckte att vi går  heldag imorgon och ENDAST har fretagsekonomi. Jag vill verkligen förstår mig på det här nu. det gick ganska bra i gymnasiet men jag är ändå lite skeptisk till det fortfarande men jag ska göra som fredde sa och ge det  en chans.  Vi har nästan bara det 'mnet i vekcan föutom onsdag och torsdag då har vi omvärldskunskap och affärsengelska också. :) men det blir nog bra ksa ge er ett utlåtande imorgon om vad jag tycker :)

vad har ni gjort i helgen?  hoppas ni också har haft roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback