RSS 2.0

Intressant.

På gymnasiet och högstadiet kan jag inte minnas att jag tyckte det var särskilt intressant med geografi:)
dagens lektion gillade jag faktiskt och jag kunde faktiskt mer om sverige kartan än vad jag trodde...:)
europa ver lite svårare men  det ska nog gå tillslut också hoppas jag :)

Vi har också hunnit med att ha resehistoria idag det var också ganska intressant. Imorgon blir det heldag med det ämnet så då får vi ju se hur det går...:P

nej jag tror verkligen det här kommer bli bra som jag sa igår. det här känns som om et är något som passar mig  väldigt bra. och jag känner mig  motiverad det är väl kanske det viktigaste:)  för att man ska  lyckas, eller som jag lärde mig  i förrgår. vilja våga och kunna jag tycker det är  väldigt bra ledord i många anseenden, alla tre behvövs ju som vad ma än ska göra nästan. eller ? =)

kvällen har varit lugn jag har bara tagit det lugnt och myst med fredde :)  och tittat på idol :) det var längesedam jag gjorde men det är ju som kul att se, jag tycker nästan att uttagningarna är det bästa att se :)

ska bli kul att se vilka som går  hela vägen  i år:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback