RSS 2.0

Mallorca.

Här kommer iaf lite bilder från min och Freddes resa som gick till underbara Mallorca tidigare i sommar....:)
enjoy.


från vår balkong.                           vid poolen :)


Havet vid Nuevas palmeras            Jag på stranden på kvällen :)


By Night.                                       Me


Bilfärd mot mitt gamla hem  Cala D'Or:)


Staden Artá                                  Jag på hotellet där jag jobbade.


Scenen på Martha's                      efterrätts buffé på Sunrise.


Sangria                                         Happy :)



Stranden igen:)

Ni får inte se min snygging  nu heller då jag respekterar att han inte vill synas här ..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback