RSS 2.0

Nya intryck....

Andra dagen  är nu avklarad och jag  tycker det vekar bli otroligt intressant  det här. :) 
Imorse så  var det  folk från olika resebolag  hos oss och berättade och det var mycket givande.
Jag ser  fram emot  praktikperioderna vi kommer ha, enda molnet är  väl att allt  nästan verkar vara upptaget  redan vilket  känns mindre bra,  men  nu är jag ju en  sån här person som vill se  det  ljusa ändå så det gör jag, jag vet att det kommer  lösa sig  vi har ju för  sjutton bara gått 2 dagar och praktiken är  ju ett tag bort. :) 
men jag tror  helt  klart att detta kommer bli 2  väldigt roliga år :)

Har också varit förbi en  svängpå dansen ikväll och dansat lite haha var sjukt längesedan jag var på en  tisdagsträning.... så det var  trevligt :)  vi planerade också lite inför den  kommande  helgen  det är  ju  ÖVIKS MARAN  yaai :D   var föör  längesedan jag  var där nu missade ju båda  gångerna förra året så nu är det dags :D

hoppas också att  jag och jonas  hittar fler tränningtillfällen  än våra  totlat noll den här veckan. Lycksele tävlingen  närmar sig men vi går  in för att bara ha skoj och sådär så  det blir  nog  bra:)  alltid  kan man  lära sig något,  även på tävlingarna,  ty vinna är  inte allt, i alla  fall  så ser vi det  så och det  känns  bra.

Min lilla snygging  fredde har varit  så snäll och hjälpt mig flytta on och även  hjälpt  mig få ordning  på mitt internet och min tv :)  han är helt  enkelt väldigt  underbar och jag tycker om honom väldigt  mycket :)  Nu kan jag nog  snart  bjuda  på middag också;) 
Längtar lite efter honom nu faktiskt....



Bild från Umeå tävlingen :)  

Jag har lovat fredde att  inte  lägga ut  någon bild på honom här för han ville  inte  det  och jag  är en  tjej  som håller vad jag  lovar  så ni får inte se honom. :P 

Hoppas ni haft en  bra kväll:)

Nu ska jag  sova snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback