RSS 2.0

På väg... mot att bli TRAC-diplomerad resekonsult :)

Ja, nu har jag  både hunnit flytta in i lägenheten samt börjat på Campus.
Idag hade vi första dagen och det  var  som bara information och sådär,  men allt verkar vara jättebra.
Trevliga kurskamrater och intressanta ämnen.:)
Och jag har lärt mig  vad  TRAC  står för  det står  för Travel Academy AB:)  så har jag  lärt mgi att ett IATA certifikat också ska vara bra  så det ska  jag väl försöka klara av att  plugga mig  till=) 
nej dessa  två år  kommer nog bli väldigt intressanta  och lärorika:) 

Nu ska jag gå och sy klar mina  kuddfodral :)  bara kardborren  som fattas ;)

hoppas ni med haft en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt att höra att du trivs på skolan =)

Visst går Anna C med dig?

Saknar dig!

2009-09-08 @ 16:33:22
URL: http://sarapl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback