RSS 2.0

pyssel och prov.

Som jag berättade igår så  hade jag ju fått lite pärlor som jag beställt från ö vik :)  nu har jag  använt en  belock av dem till ett armband jag gjorde, det är  inspirerat från "Mi lajki" armbanden som finns att köpa  men det är  lite för dyra för min ekonomi så det man inte kan köpa  får  man  tillverka själv.  jag hade j både  pärlor  kedja ugn och lera :D så gillar jag ju att pyssla:)  såhär blev resultatet iaf :) 



vad tycker ni?? fast jag ska be pappa ta hit  lite hobbyfärg och lack så att jag kan måla det  bruna lite mörkare.
Älskar att oyssla med saker och göra mina egna  smycken och annat. det blir  ju så personligt då sen så blir det ju faktiskt oftast lite biligare också:)  vilket passar mig  perfekt för  tillfället :)
Jag hade beställt lite krokar till örhängen så  jag ska  fixa till ett par till sådana också vet dock inte riktigt hur de ska se ut än.....

Imorgon har jag prov i omvärldskunskap och för att var dagen före prov så känner jag mig  väldigt lugn det tror jag är  första och enda gången  under hela min skoltid allt som allt alltså även  grundskolan och gymnasiet inräknat. Så det känns ju  bra. Ska dock gå igenom det en sista gång innan jag somnar för kvällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback