RSS 2.0

Shopping.

I måndags  var  jag en sväng på stan, först  tränade vi lite dans på förmiddagen  sedan på eftermiddagen  så skulle jag och mamma  och laga till ryggen litegrann. efter det blev det en sväng på stan och jag måste visa vad jag hittade :)




Det blev ett diadem från Glitter med en  blomma på ..:)  jag tänkte använda det  på tävlingarna, fast jag ksa  fixa till det lite  så det matchar till min klänning. Jag ska  sätta  lite rött tyg på själva diademet :)  jag hoppas jag  har tillräckligt kvqar men det  tror jag  får  ta och leta sedan  när jag  får tid.

Jag hittade äntligen ett bertt skärp på Gina som jag gillade  väldigt  mycket, jag brukar tycka det är  så svårt  att hitta sådana saker öfr att inte tala om skor!  ja alltså när man verkligen behöver ett par särskilda.

vad tyker  ni? =)  jag hade tänkt  ha  det blend annat till en  vinter jacka som jag har som jag  köpte  i London för  något  år sedan. det var ett svärt  skärp i midjan då också fast det är  nu lite trasigt  så nu får det nog bli detta, det här  är  ännu finare också tycker jag nästan :)  jag ska visa  en helhets bild senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback