RSS 2.0

simpla saker kan lätt bli komplicerade.....

Som att skriva en vänsterställd text  til et brev. åh jag har hunnit  bli tokig det vill jag lova, men jag gav inte upp.
Nu är jag en bit påväg, och jag ska försöka bli färdig ikväll tänte jag. Det hade varit fint.
Har även  hunnit vara med Fredde Sture och Lindh och spelat discgolf det gick faktiskt super bra öfr oss alla och jag gick runta hela banan med bara 97 kast!  jag brukar alltid  ligga över 100.... så det var ju skoj :)
Nu sitterjag som tidigare nämnt och frösöker mig på läxan vi fick i IT idag. Den ska inte vara inne förrän 2a oktober men det känns som bra att få det gjort, så att man  slipper fundera så mycket på det senare.

Nu blir det sova öfr min del  öfr nu är jag äntligen klar...:)

ledsen för dålig uppdatering för tillfället och lite  bilder ska skärpa mig  lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback