RSS 2.0

Underbara älskade Ö-viks maran

Jaa, what else can I say? det var helt enkelt underbart som alltid :) En dansmara är mycket mer än bara dans. När vi är  i Ö vik brukar vi bo i ett församlingshem massa folk från olika delar av Sverige det är jätteskoj och man lär alltid  känna en massa nya människor, alltså inte bara på maran.  Så får man  träffa de som man  inte träffar så ofta annars än just på dans. Så har man ju såklart sina egna dansfavoriter också. Nu denna gången hade jag  turen att tre av mina var där, super skoj att träffa dem också den ena har jag inte  träffat sedan en mara för  ca 2 eller tre år sedan och den andra nästan lika länge så det var riktigt  skoj. den tredje var inte  riktigt lika längesen. Sedan så kan man ju också ha turen att hitta några  nya favoriter också. det gjorde jag. En från Göteborg, och jag öbrjade uppskattade det  där med "Slow bugg" så det var ju roligt.
Nej  jag har helt enkelt haft en SUPER helg. i höst ska jag försöka vara ute lite mera på dans:)  det är  ju så sjukt skoj!
Skellefteå maran är redan inbokad.. .funderar lite smått kring Hudik-maran.... men vet inte  det kostar ju faktiskt lite grann också.

har haft en  väldigt mysig kväll ikväll också har ju itne träffat fredde på hela helgen så  det var som mysigt att få krama och pussa lite på honom också :)  Men jag  har varit lite duktig också och hunnit med att  tvätta mina kläder :D   Nu ska jag  plugga lite till på kartan, se litemer på Notting hill och sedan blir det att lägga sig  i min sköna säng och sova. skola imorgon ju, fast har bara It på eftermiddagen så det blir  nog intressant :) 

hur har er helg varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback