RSS 2.0

vad blev det då??

Jo! jag pluggade lite till  så nu tror jag faktiskt att jag  kan hela europa..:) sist jag kollade var det bara en  huvudstad jag inte kunde ...:P men man  ksa aldrig  vara säker.
Jag har även  städat idag samt  lagat en  taco paj OCH en  kladdkaka:D inte  dåligt va ;)
både jag och fredde blev mätta och det  blev en  massa kvar så  nu är tacopajen infryst och resterna från kladdkakan står  i kylen till ett senare tillfällle :)

Sedan har vi bara tagit det lugnt  sett idol osv. inte helt  fel.  imorgon blir det hårdträning med Moilanen  men det kommer bli super skoj :D  man lär sig  alltid  något  nytt de  helgerna :) 

vad har ni gjort ikväll?? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback