RSS 2.0

Vilken tisdag :D

gick bara halvdag idag, ganska skönt. Imorgon har vi kart test numero dos så jag borde egentlign  gå igenom det en gång till, dilket jag ska göra snart;)  Har sedan jag kom hem  hunnit  med både att laga mat och baka kladd muffins.
Under tiden jag städade undan fick jag ett mycket oväntat samtal det kom från AIK hockey och de frågade om jag kunde täka mig att sjunga nationalsången på kvällens match eftersom den som egentligen skulle göra det fått förhinder av något slag. Är hyffsat nervös just nu hade ju inte direkt räknat med att få  göra om det  igen :) Men det går nog bättre den här gången än sist, nu har jag ju faktiskt gjort det en gång innan så nu vet jag ju på ett ungefär  hur det går till och vart jag ska titta och så. Så förhoppningsvis, iaf så ska det bli roligt det är  ju alltid  ku att folk tänker på en  och att man  blir tillfrågad.

Nu ska jag ta tag i läxböckerna.

höres sedan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback