RSS 2.0

Björksta´Buggen.

Vilken dag alltså!  SKELLEFTEÅ DANSKLUBB! bra jobbat :D många pokaler blev det även denna gången. Vi ÄR verkligen duktiga allihopa och framför allt har vi KUL.
I klassen BVD (bugg vuven d.) som jag och Jonas tävlar i så hade vi idag både kvart, semi och final. Det gick faktiskt jättebra, enda lilla "misstaget" vi gjorde var under kvarten men det var inget stort så det gick bra. Vi klarade oss igenom både semin och själva finalen bra utan misstag alls faktiskt. Men fråga mig inte om vilka låtar som spelades under våra heat för det minns jag inte, haha det är som man  får blackout när man går av golvet, men tydligen är jag inte ensam om att tycka att det är så upptckte jag idag. Det var fler som tyckte så.
Hur som helst så fick vi äntligen prova stå på pallen! ett härligt brons belv det :D  itne helt fel sätt att avsluta säsongen på. "pokalen" var en glasskål. Ska ta en bild på den när jag har laddat batterierna till min kamera så ska ni få se den och allt det andra jag lovat att visa.

Hade tänkt plugga lite ikväll till tentan men det orkade jag inte var så trött när jag kom hem att jag nästan inte orkade äta haha.... men nu snart blir det sova, imorgon blir det plugg istället.

Har också pratat med Erika i telen en långstund trevligt var det. Saknar henne. Under samtalet började vi prata om resmål och även om försäljning hon jobbar ju med det.  Och om hur viktigt det är att faktiskt LE i telefonen också att kunde faktiskt hör det. fick också chansen att öva på mina skills att "måla" med ord, dock tog jag mallis och alcudia som "föremålet" för resmålet men det gick tydligen bra och erikasa att jag typ  redan sålt in det till henne när jag sedan slutade prata om det och hon har itne varit där, så det måste ju ha varit bra creds????  :D  bra att öva på det viset iaf. Åh jag vill åka till GOT (GBG) nu...  men det får bli sen.... när jag äger mer TID och PENGAR.  Men...den som väntar på något gott... heter det ju.

Fredde var så söt och bjöd mg på mat när jag kom hem gott var det.
Har tyvärr inte så många bilder att bjuda på ikväll.... men men..

Imorgon ska jag tipsa om en sak också tänkte göra det nu men har ingen bra bild så jag ska försöka fixa en imorgon om jag får igång kameran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback