RSS 2.0

Blåa Skor!

Jaa, de har kommit nu så ikväll ska jag  hämta ut dem när vi ska på klubben och träna.
Endast 150 gick dom på så det var ju inte så farligt.
Igår gjorde jag om två armbad till ett halsband. Armbanden var egentligen ett halsband från början fast det var ännu längre än det är nu. tror jag har två till armband någonstans som jag gjorde av det, kunde dock inte hitta åt dom när jag letade lite snabbt när vi var hemma på middag i helgen. Men ett hittade jag i alla fall och den andra hade jag här. Tur var att det var exakt antal pärlor för attdet skulle bli exakt så som jag ville ha det. Ibland ska man ha lite tur också.

Snart ska jag ner på stan och köpa en eyeprimer på MUS vi hade kalas för mig och släkten när jag och fredde var hemma hos mamma och pappa på middag i helgen ås då fick jag lite pengar så lite av dom hade jag tänkt lägga på en sådan har velat ha en sådan ganska länge nu. Har läst så mycket bra om dem också och jag tycker det lät som en bra grej särskilt att använda till eye dusts, jag har ju ändå ett par sådana så det kan ju vara värt att testa. Särskilt på tävlingarna då man vill att sminket ska hålla länge, oftast så sminkar i alla fall jag mig  nästan direkt vi kommer till tävlingshallen så har man det gjort liksom då kan man bara titta på alla andra klasser under dagen och vänta på att det ska bli ens egen tur att entra golvet. :)

Som ni kanske förstår så är det tävling sanrt. Till helgen närmare bestämt i Umeå om jag inte nämt det tidigare redan haha ;) Förra året när vi var där så slutade vi som 6a så vi siktar på att slå det nu då ;)  kollade igenom informationen till tävlingen igår  och såg att vi inte har någon kvartsfinal, det hade vi inte i Ö vik heller.  Det där med att inte ha kvartsfinal är både på gott oh ont tycker jag nästan, har man kvartsfinal så år man ju (om man har tur)  dansa tre gånger  medan om man har endast Semi och final bara två (om man har tur) man kan ju råka åka ut också. Det är ju som sagt en bedömningssport. 
Kul är det i vilket fall och detär ju faktiskt det som räknas mest.

Idag ska jag ner på stan en sväng ska köpa den där primern så måste jag kolla om skor till praktiken, ett par svarta jag har ju iofsett x antal sådanan så skulle kanske kunna ha några av dom men ska ändå kolla om det finns några i lämplig prisklass annars får jag leta här hemma.
Ska gå förbi en sväng på Ur & penn också såg ett fint halsband i vitt som jag tror var på rea. ( långt med matta pärlor) tror det skulle passa fint till min blåa topp särskil om jag ska ha mina vita city shorts till. vilket jag hade tänkt. Men vi får väl se. Sedan blir det nog att plugga lite flygplatskoder kan alla utom typ två på sverige nu  så kan jag alla förkortningar på air traffic abbreviations wiie :)  lite koder på övriga världen som dock är lite oklara fortfarande samt på alla bolag men det ska nog gå det med :) Just ja, så ska jag  städa också....  då är det skönt att man har en så pass liten lägenhet som man faktiskt har haha...:)

Men NU ska jag sluta skriva här och gå och göra något vettigt istället.

Funderar på om jag ska ringa och kolla om jag får komma förbi mamma på hennes jobb så att jag kanske kan  låna lim och en häftapparat så att jag kan häfta ihop min broschyr till engelskan.

Bilder på mina kreationer kommer snart ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback