RSS 2.0

Dagen...

Ja, idag har jag faktiskt  hunnit med ganska  mycket ändå. som ni såg i mitt tidigare inlägg:  min nya topp är klar :) den ska jag  ha imorrn på dansen för det är trivselkväll då ska ha den tillsammans med mina mörkblå cityshorts,  måste nog skaffa mig ett par svarta till sommaren. Hoppas  att likandana kommer in på hm i år också som det två paren jag redan har och som jag köpte  förra sommaren.
Vet inte om jag nämnde det i det förra inlägget men jag var förbi på Scandic idag också var trevligt :)  så har jag även  skrivit om egypten och klart om turkiet. Har dock inte hunnit städat som jag hade tänkt.. det SKA  bli imorrn:P 

Imorrn  ska jag  även sjunga en låt på dansen :)  Ron Thompson spelar live  så jag ska gästa dem  med en  låt , vet ej vilken låt det blir än, men det  gör inget. det får  bli som det blir.  Det går nog bra, om inte annat så ska det bli SUPER skoj :D

Har dansat ikväll också det var också skoj som alltid :) men nu harjag lite ont i fötterna :P 
fick också veta att i augusti så skadet komma upp  några tränare och träna oss i tre dagar två av dem har varit här förut  men den ena har ajg inte hunnit  ha. Sedan så skulle visst också de som vann ungdoms VM i bugg komma med  det är ju ändå LITE skoj man kan säkert lära sig nåt  :)  är så roligt och lärorikt att ha  gäst tränare ibland.
Dock måste jag leta upp  någon annan att dansa med eftersom jonas är borta då:(  hade helst velat dansa med honom eftersom vi är så "samdansade"  vi har ju ändå tränat och tävlat tillsammans endel  men men  vi får se förhoppningsvis så löser det sig.

Nu ska jag  gå och sova.  hoppas alla därute har haft en bra dag  och roligt att ni tittar in :) 
vill ni får ni gärna ge er tillkänna i mitt kommentarsfält, jag blir JÄTTEGLAD  när jag får  kommentarer.

mina trogna vapendragare på träningarna :)  de BÄSTA skorna att dansa i som finns . I LOVE them :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback