RSS 2.0

:)

Som jag  så länge skrivit så hade jag ju trott flera gånger tidigare att mina  två tävlingstoppar jag har sytt på skulle bli färdiga tidigare men NU är det i alla fall klara båda två. I torsdags blev de helt klara. Ska ta bilder på dem och lägga upp här så att ni får se hur de blev sen när jag kommer till lägenheten.

Ungefär såhär ser de iaf ut i färgerna: (dessa skor ska jag ha till) måste dock köpa nya röda för mina nuvarande håller på att gå sönder...  blå har jag inga alls än men det ska också bli. Är som lite kul tycker jag att ha matchande skor med kläder.


Ungefär något sådant här.  inte hlet fle va ?=) 

Idag har vi varit och ätit en mycket god påskmiddag hos freddes mamma var så trevligt att träffa alla igen.
har varit lite duktig också senare när vi kom tillbaka,  jag har nämligen lagt in dokumenten med de nya flygplatskoderna, Airline koderna samt "förkortningarna" som man använder sig av i Amadeus om man vill skriva meddelanden och sådant i ett excel dokument här i datorn. Är som enklare att plugga in dom då. Fredde var så snäll sen och hjälpte mig att lägga in en grej som gör att det direkt kommer upp om man har skrivit rätt eller fel på koden. Super smart då slipper jag ju sitta och kola allt eftersom som jag gjorde innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback