RSS 2.0

Tenta, boknings system och dans.

Ja, det är väl ungefär vad min dag bestått av.
Tentan imorse i affärsresor jag tror faktiskt att det gick ganska bra, det kändes då bra i alla fall.
Sedan har vi suttit och lärt oss ving's boknings system hela eftermiddagen. Var skoj även om jag blev lite trött i huudet där i slutet och knappt kunde skriva in datum rätt.

Dock hann jag få lågt blodsocker där också, det var mindre skoj, 2,4 hade jag igen då. Då är det mindre roligt att komma på att man  BÅDE har druvsockret OCH börsen hemma. TUR så hade jag varit smart och packat ner 2 bananer och ett äpple på morgonen så det gick bra, men tyvärr fick jag huvudvärk och blev super trött efteråt, så som jag brukar bli. Inte det mest ultimata då man ska lära sig nya saker. Men jag vet i alla fall vad jag ska göra imorrn, dvs. lägga ner ett nytt paket med dextrosol i min ryggsäck. Jag har bytt ut min vinterjacka nu också mot en tunnare, tyvärr har den inga bra fickor men oftast när jag är ute så har jag ju en väska med mig där jag NORMALT sett också har dextrosol.

Förutom det lilla missödet så har dagen gått relativt bra.
När jag och ida var på väg från skolan till mig så fick vi se ett himla pådrag med polisbilar, brandbilar och ambulanser, att något hänt var ju ganska uppenbart och det var vid påfartsvägen på den vägen som är före vägen jag går uppför för att komma hem. Lite läskigt. men hoppas det gick bra för alla inblandade.

Imorgon är vi lediga, eller det är omprov i organisation men jag klarade tentan vi hade såajg får vara hemma , är oerhört tacksam för det. behöver det känner jag. Skickar dock mina lycka till hälsningar till de som ska göra omtenta imorrn  det kommer nog  gå bra ;) 

Jag och ida har sedan varit och dansat ikväll wiie  var skoj som vanligt :D blir mera dans på torsdag.
Nu blir det duschen och sedan godnatt för min del,  är SJUKT trött.


Kommentarer
Postat av: åsa

Hej! Måste för jobbets skull gå en kurs i Amadeus men hittar ingen vettig och ingen som finns NU :). Var pluggar du någonstans? Och förresten - jag önskar dig lycka till med plugg och arbete!!

Mvh

Åsa Nilsson

2010-04-18 @ 16:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback