RSS 2.0

:)


Är en stor del av livet.
Så är det. det kommer det alltid att vara.
Sitter just och lyssnar på Maniac. jag fullkomligt ÄLSKAR  den låten den är så sjukt bra!
För att inte tala om att dansa till! det är en sån där låt som man liksom FÅR energi av på dansgolvet.
även om den är rätt snabb så är den så sjukt bra att den liksom ger en extra energi.

Tänkte på det där med musik när jag åkte till stan. Får se om jag har råd att gå in i studion i höst och spela in en låt som jag länge funderat påatt spela in. Det är ju alltid bra att ha en demo som inte är alltför gammal liksom. Man vet aldrig när man bäst behöver en. Sen är det ju så kul att spela in låtar. Jag önskar att jag vore bra på att skriva dem också. Det hade ju inte varit fel. 

Som ni kanske minns så var det ett himla farande fram och tillbaka där ett tag, om jag skulle jobba extra som dansbandssångerska eller ej. Det blev att jag fick lov  att tacka nej tillslut. Ångrar jag det ?  svar Ja,  ibland. För jag vet hur mycket jag älskar att stå där på scenen och sjunga för folk som dansar. det är underbart roligt.

Tyvärr kan  man inte göra allt samtidigt. så är det ju och denna gången så var det musiken som fick ta stryk. Förhoppningsvis så kommer det fler chanser. Man kan ju alltid hoppas.

Som sagt funderar skarpt på att spela in en låt i höst. men vi får se.




En gammal en.  Jag gick nog 2:a året på gymnasiet. jag fick sjunga en låt med Erikas systers band Boogart på en dans vi var på i Piteå. 



Popcorn - Stora Nolia mässan Umeå förra året. Sjukt skoj.


Kommentarer
Postat av: Karro

Vad fin du var i brunt hår :)

2010-08-23 @ 07:15:34
URL: http://karkv.blogg.se/
Postat av: izzy.

tack Karro! :) vad snäll du är :)

2010-08-23 @ 21:18:23
URL: http://izzyalwaysontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback