RSS 2.0

Hemma igen...

Efter en otroligt skön och rolig vecka är vi nu återigen tillbaka här hemma igen. Har dock varit fint väder idag så dagen har mestadels spenderats utomhus.

Vi sov ganska länge imorse men jag tror det behövdes med tanke på att vi inte direkt sovit ut under vår resa då vi velat ha ut så mycket som möjligt och hinna se så mycket som möjligt under dagarna vi var där.  vid lunch tid så bestämdes det iaf att vi skulle åka och spela discgolf en vända men innan dess blev det fika på Ainas.
räkmacka och mineralvatten det var gott det. dom hade to.m räkmacka där själva brödet var gjrot på grovt bröd! så den kunde ju jag äta också. mycket bra. orkade dock inte hela tyvärr, men så kan det vara. visste inte om mitt blodsocker skulle klara discgolf rundan med så lite mat med tanke på att jag tog insulinet innan jag åt, jag som alltid tar det efteråt för jagtycker att det är lättare att veta hur mycket jag ska ta då då jag vet hur mycket jag har ätit och av vad. Tror därför jag tog lite för mycket insulin jämtemot vad jag fick i mig  så jag åt lite glass också  i förebygande syfte haha. sorbet blev det inte helt fel alltså.

Rundan gick ganska bra, fick in några bra kast ändå men puttarna satt dessvärre inte riktigt som jag ville men men det kan inte alltid gå som man vill. inget lågt blodsocker fick jag då. det gillas.

åkte sedan förbi lägenheten för att hämta mitt kollegieblock där jag hade papperen med uppgifterna jag gjort under LIA perioden i luleå, har inte skickat in dem ännu, jag som alltid brukar vara ute i god tid, men men, har till den 20:e på mig så ska finslipa allt imorrn också skicka in det. ahr även kollat in kommande månaders scheman för skolan och tycker att de såghelt okej ut. är lite bekymrad över amadeus veckan, jag tyckte första delen var nog svår, och jag har ju inte jobbat något mer med det programmet sedan dess, men det kommer att gå, det kommer äskerligen vara knepigt, men kunde jag klara den första delen så kan jag även fixa den andra.
kommer kännas väldigt bra när det är över iaf. Det är så jag brukar tänka när något känns lite jobbigt. för man VET hur BRA det känns när man fixat någonting som verkligen var jobbigt innan.

Så ungefär detta har dagen bestått av idag.
Har även skickat efter min beställning till smyckestillbehör.se och bestält efter fler pärlor, kedjor och..... min efter längtade flytande fimo lera :) ser redan fram emot att få pyssla med allt detta i höst. Hoppas bara jag  kommer ha någon tid.... men förhoppningsvis så.

Imorgon blir det nog  också en  ganska lugn  dag, har planerat att inte göra så särskilt mycket nu när jag är ledig. Eller just ja, jag ska förbi campus imorgon och prata med Kerstin vår utbildningsledare :) och fylla i mitt papper från det jag jobbade för Yrkeshögskolan under Trästocksfestivalen så att jag får mina pengar. Har dock ganska många funderingar som dykit upp i mitt huvud inför kommade prövningar... so much to do and TOO little time...  well well... det kommer lösa sig också.

Nu ska jag gå  och lägga mig iaf.

bilderna kommer snart ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

här finns jag nu :)

2010-08-18 @ 02:38:21
URL: http://idanyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback