RSS 2.0

Klara färdiga BOKA!



Idag har vi haft kurs i fritidsresors bokningssystem. Det gick bra, jag kunde det mesta redan då jag ju jobbade där i sommar. Så jag tyckte mest det kändes underligt att JAG för en gångs skull kunde med ett bokningsystem utan att behöva fråga en  massa osv. Så jag fick hjälpa hon som lärde oss att hjälpa de andra när någon hade problem.

Alltid roligt att kunna hjälpa. Jag lärde mig också att boka kryssning och så fick jag än en gång  träna på att få till en delfaktura och NU  tror jag äntligene poletten har trillat ner. nu vet jag PRECIS.

På söndag åker vi till rhodos, det ska bli roligt  idag har vi också fått veta vad vi ska göra vilken dag samt vad för olika hotell vi ska titta på :)

Har också hunnit med att dansträna ikväll. Nästa vecka blir det ju inget som sagt  utan det blir veckan därpå istället.
Igår anmälde vi oss också till KlubbMÄsterskapet som är den 26/9 så ni som kan kom och titta det kommer bli en rolig dag så får ni se vad vi sysslar med också :)


Kommentarer
Postat av: Ullis

Kul!!! Jag visste att du skulle få kläm på det ;)// Kram Ullis

2010-09-15 @ 12:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback