RSS 2.0

Onsdag (!)

Redan.... veckan går fort när man är ledig men det är ganska skönt också att få återhämta sig lite efter sommarens äventyr.

Igår gick jag ut med mamma och pappa i skogen här intill och vi hittade lite  hallon. mums.
Jag tog även tag i att måla min kvist som jag hittat i skogen i höstas (!) men inte haft tid att bry mig om sedan. Men nu så blev det av. den ska hängas upp i min lägenhet så ska det på lipte prismor och sådant. passar nog bra nu inför den kommander vintern. Ja,  jag vet,  hösten är inte över ännu och har typ  just börjat men ändå. man måste ta chanserna man har att pyssla när man har dom.

Förresten! pärlorna jag skrev om häromdagen som jag beställt kom redan igår! snacka om snabb leverans. Sådant gillas.

Igår kväll blev det  att spela en runda discgolf med fredde sture jenny och nicke. var mycket trevligt och jag tror aldrig jag har skrattat så mycket under en runda som igår. för er som undrar så var det mesta pga Jenny. ;)

Idag så långt har dagen mest bestått av att skicka mail, betala räkningar..... inte lika kul men  hatar att ha sådan liggande. Är det någon gång jag är  ett kontroll freak så är det när det gäller räkningar. Jag  är gärna så att så fort de kommer så vill jag  lägga in dem så att jag sedan kan  stoppa in dem i pärmen och slippa tänka på dom nåt mer. vad gjrode folk innan  intrernet?;)  gah. ;)

Idag hade jag tänkt göra klart min kvist sedan  måla lite på min tavla och sedan får vi se vad det blir. eventuellt baka kakor kanske, det var ett tag sedan.

Kollade även igenom höstens tävlingskalender när det gäller dans och kan bara säga me like.

Så vill jag bara passa på att säga till alla som följern denna bloggen att lägga den  26/9 på minnet för då är det klubbmästerskap i pansalen här i skellefteå  för Skellefteå Dansklubb. Så kom och titta och låt er inspireras.


(har för övrigt lagt in bilderna från resan i datorn nu så under dagen kommer nog dessa upp också.)

Nu ska jag  hitta mig något form av frukost och titta på Sex and the City.  Det är något jag kan se over and over again... det blir ALDRIG dåligt eller tråkigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback