RSS 2.0

resa.



Om en vecka precis åker vi.
Ska bli roligt. Men innan dess är det en del som ska göras. Det är inte bara att packa en väska och hoppas  man  fått med det man ville ta med. det är mer än så. Mer planering.

Intyg ska fixas, medicin ska tas med så man har och så att man har extra i reserv om något skulle gå sönder eller komma bort eller what so ever.

nålar, teststickor mätare sprutor.  och inte bara en  utan DUBBELT AV ALLT  jag måste ha med mig  två insulinpennor som passar till mitt snabba insulin. Det långsamma spelar det ingen roll för de är "engångs" så när dom blir tomma så måste man ändå ha en ny. Sedan måste jag ha med mig  en  extra blodsockermätare om en skulle sluta fungera. osv.

Så ni kanske förstår att det inte bara är att packa en  väska och åka. Men, jag har rest förut och vet att det går bra.

Jag fixade ju ett halvår på Mallorca. och då hade jag med mig insulin för ett halv år det ni.

Kan inte fatta att skolan börjar imorgon redan, men det ska bli kul att träffa alla igen och höra hur alla har haft det under LIAn och sommaren.

Ska också  bli kul att träffa de nya "ettorna"  på tisdag och se om det är någon man  känner.

Ska passa på att berätta lite om min helg också. Igår så var jag först i Piteå med mamma och pappa.  Jag köpte en  ny svart tröja. (har en likadan i vitt) men  den är så skön att jag ville ha en  till.

När jag kom hem därifrån så belv det att byta bil och åka iväg till Boliden för att hämta upp ett par trötta och väldigt blöta inlines åkare. Kvällen spenderades i Örviken med  mycket trevligt sällskap och god mat - Tacos.

Idag har det varit en rätt lugn dag. Vi har varit på födelsedagslunch hos svärmor det var lika trevligt som alltid :) 
sedan åkte jag hem till mamma och pappa  och umgicks ett tag.


nu ska jag  gå och göra lite te och pyssla lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback