RSS 2.0

Fredag! igen :)

vad veckan gick fort :)
redan  helg igen  men  det är skönt.
Idag  hade vi lektion till halv 12,  marknadsföring  ej mitt favoritämne men ack så bra att kunna.
sedan efter det så hade vi i min grupp bestämt att vi skulle stanna kvar och göra vårt grupparbete om marknadsföring och marknadsförings strategier där vi ska jämföra två olika fööretag som har med resor att göra samt ett eget som vi hittat på. stackars karro var sjuk idag men det gick jättebra ändå hon var med på ett hörn iaf :)  hon var super duktig  och skrev en  massa hemifrån :) så vi blev typ  klara ändå bara lite finslipning och dela upp vem som ska säga vad samt  fixa vår  power point persentation på tisdag :)  känns bra :) 

Igår på engelska var det faktiskt roligt :) först fick vi spela et spel som gick ut på att vi skulle träna oss i att hantera olika problem eller bokningar och sådant.  sedan fick vi börja med åvrt grupparbete där vi skulle skriva om två av världens underverk, ett nytt och ett gammalt det var faktiskt riktigt skoj:) 
På torsdag ska vi redovisa det för  en  annan klass som vår engelska lärare också har. Så har vi prova också men det är bara på ord så det ska nog  gå bra. hoppas jag :) 

Idag efter skolan skulle jag upp till Skellefteå Kraft Arena och titta när  fredde spelade hockey med  sitt jobb, men innan skulle jag en sväng på stan som jag berättat om tidigare så ska vi ju byta färg när vi danstävlar, till blått. Så jag har nu ritat upp hur jag tänkt att min klänning ska se ut så får se om jag lyckas, jag ska visa en  bild senare det lovar jag .
Iaf så var jag till tygaffären och inhandlade tyg så nu ska jag bara se när jag  får tid att sy :) snart hoppas jag  men  det ser tyvärr itne riktigt så ut.
blev  även  en  tur in på stystemet där jag inhandlade en  flaska vin :)  sedan blev det att åka upp till arenan och kika  var skoj att träffa mina gamla arbetskarmater igen :)  alltid lika skoj:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback