RSS 2.0

Onsdag.

Fortfarande mycket i skolan men tentan inom organisation som vi hade igår  är  då bortgjord. Förhoppningsvis  så klarar man  den och slipper göra om:)  får hoppas på min lyckliga stjärna för på två av uppgifterna var jag inte  så påläst som jag hade velat, så jag hoppas verkligen  det gick ändå. Men  den som lever får se heter det ju.

Klickade precis runt lite  på diabetesportalen.nu och hittade lite som jag tänkte  skulle vara intressant att lägga ut här då jag ju pluggar inom resebranschen :) 

Alla  har ju rest någon gång i sitt liv, spelar ingen roll om det är  till ett annat  land eller bara över någon dag till en  annan stad  eller så. Det är alltid  mycket mer saker man också måste komma ihåg att ha med på resan som är livsviktigt om man är diabetiker. här kommer lite  som är  bra att tänka på: (det mesta är taget ifrån Diabetesportalen.se) så då vet ni det gå gärna dit oh titta mer  det är  en  bra sida.

Funderar också på att lägga upp en  kategori här till vänster i menyn som kommer att heta just "att resa med diabetes" så ska jag fylla på så gott jag kan med olika saker som kan vara bra att veta för alla inte bara för oss som har sjukdomen.

Men listan kommer lite senare ska fixa till den lite  först.


Jag lovade ju tidigare också att lägga ut bilder på min bästa vän Jenny som jag  fixade hår och lite av sminket på när hon skulle på fest med baltema för någon helg sedan :)  här är resultatet :






Min fina  Jenny :) 



det var allt  för mig  ikväll.

Xoxo //

Izzy















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback