RSS 2.0

Söndag

och hemma igen enfter en rolig helg i sundsvall med gänget från dansklubben :) det gick bra för klubben även om jag och jonas åkte ut i semin men jag tyckte ändå att det gick bra. Nu får vi träna  mera och komma igen i Ö vik istället :) Dock i vår klass vuxen D så försvarade Hanna och Tobbe SDK's färger genom en snygg 3 e plats :D några till pokaler fick vi också i andra klasser :)

Bilder kommer sen när jag fått tag i några :)

Men nu gott folk....
Jag fortsätter min väg mot att få in pengar till diabetes forskningen :) såg att emelie i min klass tävlade om att hitta på en  ny tuggummi smak så kunde man vinna 100 000 kr.

Nu är jag också med :)  så rösta på mig och hjälp mig att hjälpa.  för om jag vinner så ska jag donera hälften av pengarna dvs. 50 000 kr till forskningen om diabetes :)

Vote for me ;) 

det kan ni göra här . Summer Lovin´


Kommentarer
Postat av: sara

Jag har röstat! =)

2010-02-23 @ 22:18:10
URL: http://sarapl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback