RSS 2.0

What a week... but it's FRIDAY tomorrow....

Jaa, jag säger då det. Igår var nog den mest underliga dagen av de alla.
vaknade på morgonen och hade på nyhetsmorgon som jag alltid  har.... åkte till skolan där hade vi försäljning MYCKET givande vi övade på säljsamtal hela dagen :)  gillar lektionerna vi har med Micke från Hihglights  (och då pratar jag inte om dansbandet ;) ) de lektionerna är så sjukt givande och roliga :)  nåja  sedan stannade  vi i min Marknadsförings grupp kvar på skolan  för att göra klart vårt arbte som skulle redovisas idag  Ida var också kvar  så när vi var klara övade vi till engelska provet och då gjrode Ida ett Jepoardy spel på tavlan super skoj :)  vi lämnade inte skolan förrän vid nio tiden..  då hadevi alltså varit i samma rum i 12,5 timmar  heelt  galet men  vi hade då gjort klart det vi skulle iaf.  Sedan var fredde så snäll och kom till skolan och möte mig  jag hade bilen på parkeringen  längst bort och var lite rädd för att var där själv och tur var det då att han komme för vi fick vara där  till typ  halv tio innan vi fått bort all "is"  fast itne riktigt is  me n ja vet inte hur  jag ska beskriva  om var på INSIDAN...  när jag kom hem igen  var det bara att gå igenom det till engelskan igen och sedan var jag så trött så då blv det att sova kändes ändå råå skumt att bara varit på skolan hela dagen och hela kvällen särskilt eftersom det på tvn var  nyheterna igen när jag la mig  och det var det ju när jag steg upp också.......

Just ja!  igår fick vi även  tillbaka våra arbeten vi gjorde innan jul i omvärldskunskap. Jag hade skrivit om säkerheten i olika länder så hade jag  även skrivit ihop en  berättelse om olika religioners sevärdheter som jag trodde att folk tillhörande var och en av dom religionerna skulle rekomendera oss att åka och titta på.
Jag fick VG+ på hela arbetet, blev riktigt super glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback