RSS 2.0

Trästock.

Yupp, har blivit en del trästockande för min del detta år. dock mest dagtid då jag har representerat yrkeshögskolan tillsammans med emma och rasmus från  luleå tekniska universitet och umeå unversitet, alla för campus. Det har varit roligt och tur med vädret måste jag ändå säga att vi haft. Vi har intervjuat folk och delat ut tygmärken.

har inte så myckrt mer att tillägga just nu. har två veckor kvar att jobba. sedan blir det lite ledigt innan skolan börjar om igen.

Denna sommar har varit väldigt lärorik för mig. Som jag sagt innan och säger det igen. för så är det verkligen.
känner att jag får en  bra grund att stå på inför framtidens prövningar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback