RSS 2.0

8 veckor.....

Är på söndag till ända ävn för mig. (praktiken)
Det är SÅ SJUKT GALET hur mycket man lärt sig under dessa veckor.

Att jag ska få fortsätta att vara där och faktiskt jobba ända in i augusti känns jätteroligt. Det måste ju ändå bevisa att jag lärt mig  en  hel del . Idag när jag satt på bussen hem så började jag fundera över målen vi satte upp inför praktiken på lektionen i försäljning och jag funerade hur jag klarat mig med dom. Jag tror faktiskt att jag har klarat de flesta av dem, och de jag inte har fått till så bra än som jag vill kan jag ju faktiskt fortsätta jobba med nu i sommar. Jag vill fortfarande bli bättre på att "måla med ord" det känner jag att jag inte har riktigt full koll på än.

Men förutom det så  är nog  de andra rätt ok.  Jag har fått större och väldigt mycket bättre produkt kännedom än jag hade när jag började och att "argumentera" och lägga fram anledningar till varför kunden ska köpa avbeställningsskydd och försäkring börjar också kännas ganska bra nu.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Har dragit ner på mitt snabb insulin nu också och det har faktiskt blivit bättre. Imorse hade jag lågt blodsocker när jag vaknade.. vet inte riktigt hur det gick till men så var det.  2,4 var det.. inte så skoj. MEN då kom jag i vilket fall ihåg att äta och INTE ta något snabbt insulin. Kändes väldigt konstigt eftersom det där egentglien rent går på automatik. Men vill inte göra om förra veckans tabbe och råka ta insulin bara för att jag ätit när jag var låg. (ja ni hör ju hur det låter.) för att sedan måste äta i stort sett ett HELT paket dextrosol bara för att få ordning på det hela. Inte särskilt skoj. MEN som sagt jag lär av mina misstag och försöker att inte göra om dem alltför ofta.


Nu ska jag gå och fixa min lunch till imorrn samt fixa mina naglar :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback