RSS 2.0

Erfarenheter.....

Jaa, efter denna vecka har jag två veckor kvar på praktiken och det känns jättekonstigt.
Jag tänker på hur otroligt lärorikt detta har varit och jag är så oerhört tacksam mot alla underbara medarbetare jag har fått lära känna här på Fritidsresor, och hur mycket de har lärt mig. Jag minns fortfarande de där första veckorna när jag stod och medlyssnade på samtalen som Ullis och Magnus tog, hur de svarade på alla de frågor som kunderna hade och tog fram prisförslag och en massa annat. Då kunde jag inte tro att JAG själv skulle kunna klara av att göra sådant där under de här åtta veckorna. Men det har jag, idag har jag svarat i telefonen helt p egen hand , visserligen bara i två timmar och Ullis var ju där så jag kunde fråga om det jag inte visste eller visste vart jag kunde hitta så det var bra. Men göra bokningar kan jag ju och sätta in önskemål och ändringar och tillägg osv.


Och jag känner mer och mer  för varje dag jag är där hur otroligt glad jag är för att jag valde just den här vägen, det här ÄR verkligen vad jag kan se mig själv syssla med i ganska många år framöver. I LOVE IT.

Och jag tycker det 'r  otorligt intressant att nu få försöka praktisera det man lärt sig och pratat om i skolan på tex lektionerna i försäljning.

Men som sagt  jag har lärt mig  massor under dessa veckor och jag är glad att jag fortfarande har två veckor kvar av praktiken :) jag trivs verkligen och jag kan inte förstå att nästa år vid denna tiden, då jobbar man förhoppningsvis med detta på riktigt för då är vi examinerade och resekonsulter, allihop :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback