RSS 2.0

Inlines...

Ja, det är galet hur fort helgerna alltid tycks gå. Måste också säga att det kändes lite konstigt att inte åka iväg upp till luleå efter middagen som jag brukar, men det var oerhört kul at få en  extra kväll med fredde & co. Ikväll har vi varit ute i Örviken hos Lindh och grillat var oerhört trevligt som alltid.
Idag har även jag och fredde åkt vår första inlines tur tillsammans och vi inledde med att åka nästan 1 mil. Men härligt var det.

Igår blev det ite bowling på kvällen och det kändes i ryggen och handen idag men det var också väldigt roligt.
Idag har vi också varit hem till mina föräldrar och ätit middag, de skulle fira fredde. Grillat fick vi och gott var det verkligen.

Imorgon ska jag  hem till mamma och pappa igen,  ska dock ner på stan innan och försöka hitta ett tyg till kjolen jag ska sy som jag har tänkt ha på vår studieresa till "hösten". Har även sett schemat inför kommande termin. eller åtminstone hur det ser ut till nästa LIA period, och måste säga att det ser inte så tokigt ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback