RSS 2.0

Long time.... no seen.....

Men det skyller jag att jag varit upptagen på.
Är iallafall i Luleå nu, ch har inlett min5:e vecka på Fritidsresor, och jag trivs fortfarande jättebra precis osm jag  gjorde sist jag skrev här, när det typ var dag 4. Eller något. Nu har mera saker dock hänt, jag medlyssnar fortfarande i samtalen de andra säljarna har med kunderna och lär mig  en masasaker, så fort  det kommer något  nytt så är jag inte sen ett komma med uppfäljningsfrågor och anteckna i min pärm, för man vill ju få  med så  mycket som möjligt.

Nu tar jag emot lite kunder själv i butiken,givetvis så  får jag såklart hjälp där mina kunskaper tryter, vilket känns väldigt betryggande, men varje resa börja med ett fotsteg, det är ju så man lär sig. och man FÅR GÖRA FEL. för det går att fixa till.
Jag känner mig  lite mera bekväm i att använda bokningsystemet, jag blir liksom inte lika nervös när jag ska knappa som jag var just i början när jag började,  men  övning ger ju träning. Det är i alla fall som jag skrev super kul och jag har lärt mig  så otroligt mycket. Att vara ute "på fältet" är verkligen helt annars än att vara i skolan, men jag är jätteglad att vi får ha så pass mcket praktik och vara hos olika företag  en  lite längre tid  ändå.

Idag har jag även  pratat lite i telefon, dock med medlyssning, så att jag kunde få hjälp med det jag itne kunde. Men  det var väldigt  lärorikt att även  testa göra det  själv.

Jag måste verkligen säga att jag  tror jag har hamnat helt  rätt,  åtminstone så KÄNNS det här bara så otroligt bra. Och jag blev själv så otroligt glad  varenda gång idag när jag lagt på luren  och kunnat  hjälpa en  massa mäniskor, för det är ju sådant jag tycker är roligt,  att fixa och hjälpa.

Jag  hoppas verkligen att man får sig ett jobb här i resebranschen när man är klar.

--------------------------------------------------------

Lite andra saker, min insluin penna är ÅTERFUNNEN! om jag inte skrev det förut,  den hade iaf fastnat i mitt väskfoder, fattar inte hur men så var det. Men jag har fått en ny också, så nu har jag reserv. den nya jag fick var en BLÅ!  jag blev super glad. Jag gillade min slivriga också,  men  blå är faktiskt en  roligare färg.

Sedan  har ju även discgolf banan i Bergsbyn öppnat för sommaren igen, funderar påatt köpa ett årskort, för har en  känsla av att det kommer bli en del  spelade där i sommar.
men vi får se, ty  det kostar ju pengar det också,  och är man student så är man och då får man  välja på till vad slantarna ska gå. tyvärr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback