RSS 2.0

Måndag.

Dagen har tilbringats med Erika :D  var mycket efterlängtat för vi har inte setts förrän i vintras var det sist.
Vi åkte bil till Vindeln för att hälsa på och hämta hem katten Daisy :) det  gick bra och sedan när vi var tillbaka i skellefteå så blev det en tur på stan och sedan middag på wok n roll. nudelwok med kyckling blev det. jaa, jag slarvade och åt VANLIGA nudlar med mjöl i jag som inte tål det, men jag fick sota för det. och kommer säkert få må lite dåligt imorrrn med men det smakade gott iaf.

Får se om det eventuellt blir en göteborgsresa i augusti för att hälsa på Mia och Erika, jag vet ju att jag har det sista två veckorna lediga innan vi börjar om och åtminstone den ena ska jag ha semester. tänkte jag, nåväl får se över min ekonomi och isf boka tågbiljetter så snart som möjligt.

Har också hunnit med en runda disc golf ikväll men det gick sådär. Var såå himla trött. så nu ska jag sova. För imorn börjar allvaret. Min första "riktiga" dag som resekonsult. Och jag börjar ensam en timme imorrn håll en tumme eller två för mig ;) 

Ska gå och leta åt mit "confidence" armband som jag köpte på mallis. det funade ju då så vem vet det kanske fungerar nu med.






Min fina erika. (obs gammal bild.)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback