RSS 2.0

Onsdag.

Redan onsdag och jag är inne på min näst sista vecka på praktiken på Fritidsresor. Jag har lärt mig  massor, som jag skrivit en massa om tidigare, men jag HAR verkligen det. Nu sitter jag  helt själv och svarar i telefon kollar resor åt folk och bokar in. Vissa saker måste jag såklart fråga om, men det går framåt hela tiden och jag lär mig hela tiden nya saker.

Dock blev det klart igår att jag  ska få fortsätta på Fritidsresor efter att praktiken slutat, jag har fått schema för sommaren och kommer jobba där ända fram till det att skolan börjar i höst. Nästan, jag har dom två sista veckorna lediga. Men jag kommer också jobba dubbelt i sommar, det blir en ny upplevelse men det går nog bra. Jag ska ju även vara på Scandic här i stan. Men det är  "bara" extra jag har där så det ska nog  gå bra.

Är så otroligt glad att jag får chansne att skaffa mig mina första arbetslivserfarenheter på Fritidsresor. Jag trivs så himla bra där och de som jobbar där är heeelt underbara :)  jag har så roligt.

Igår fick jag även en present av dom, det var DKNY's gröna och ljusrosa parfymer :) ME LIKE.  jag är ju rätt galen i parfymer. Just nu använder jag mycket en  parfym jag köpte på mallis, som heter Jill Sander- SUN. Den ska typ  inte innehålla några alkoholer och då lär det gå bra at ha dom i solen, hon sa det min vän  nere på mallis som köpte denföre mig  och jag tyckte den doftade så gott att jag också  var tvungen att köpa en, särskilt då  det gick bra för solens skull, jag menar man  spenderade ju en  del tid där.

Doften på den  prafymen tar mig  verkligen  direkt  tillbaka till Cala D'or / Cala Egos och Club Marthas.
Det är galet vad dofter kan framkalla minnen.  intresssant.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback