RSS 2.0

Söndag.

Idag har jag provat att köra bil till luleå jobba och sedan köra hem det gick fiint och det tog typ  1,5 timme. =Alltså mycket snabbare än om man åker buss. Dock så kunde man ju inte  sova som jag kunde på bussen men men.  det går inte att få ALLT på samma gång. Kändes dock bra att få testa vara där en söndag för att känna på hur det är innan jag ska vara där själv. För nästa gång jag är där både lördag oh söndag så är jag SJÄV! Idag var också min sista dag på min första LIA period och på tisdag börjar jag jobba där. Helt galet, mitt allra första jobb som resekonsult. Känns lite galet men väldigt roligt. Måste ju betyda att jag gjort bra ifrån mig och lärt mig en massa??  haha skämt åsido men jag är jätteglad att jag får vara där.

När jag kom tillbaka hit från luleå så åkte jag direkt hem till mamma och pappa och åt middag tillsammans med dom det var gott :)  sedan så tog jag fram STORA knapp lådan och började letanågra bra knappar som skulle passa till kjolen jag håller på att sy. Jag hittade två jättefina som jag nu sytt fast. Endast hålen kvar på den nu. Den blev faktiskt ganska bra om jag får säga det själv. jag lär mig haha. Ska kolla om jag har kvar tillräckligt med typ för att sy en till. Då kan jag kanske eventuellet använda den när jag jobbar i sommar så svarta pumps till, eller nåt. har hittat et par ballerina skor som jag vill ha också så vi får se vaddet blir och hur jag gör. Så när jag var hemma hos mamma och pappa så gick jag ut i förrådet för att kolla i tygkassen som jag vet finns där med en massa olika tyger. Hittade bland annat ett projekt på ett linne som jag påbörjat någon gång så det ska jag ta itu med sen. Så hittade jag även ett "denim inspirerat" typ som jag gillade ska fundera lite på vad jag ska göra med det, har några ideér men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga. berättar mer när jag kommit en bit på vägen :P


Kommentarer
Postat av: catta

heeej!



men de är bra värde ju!. ja har försej legat runt 5 hela tiden utan när ja fick min pump då steg de från 4.7 till 6.7.... mycket ketonadioser... vet ej vasrför. ja blev så sjuk o så högt under natten, låg o spydde o fick åka ambulans in...

tillslut stod ja ej ut, hade pumpen i 7 mån, sedan i mars gick ja tbx till epnnor... så nu har ja pennor. men funderar på pumpo igen men med lantus i spruta till den för att ej bli så hög!!



så ja får se!!! eheheh! du då? har du pennor?

är så kul att höra från andra diabetiker!



kram rkam i solen!

2010-06-28 @ 14:58:02
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback