RSS 2.0

Inre.



Ni kanske märkte at en ny kategori kom till också?
En kategori som bytt namn ett par gånger senaste tiden.
Det är kategorin med mina egna smycken.
Nu har jag dock kommit fram till et slutgiltigt namn.
Mina egentillverkade smycken kommer hädanefter att gå under namnet INspiRE.

varför då?
Jo, för att jag vill inspirera andra till att man kan om man vill.
Oavsett vem man är om man är fullt frisk eller ej. att finns viljan och passionen för någoting så går det. Man måste bara komma på hur man ska göra för att nå sina drömmar.

Sedan bildar de första och sista bokstäverna ordet "inre" det är för att mina smycken är gjord med tanke, drömmar och kärlek. varje smycket är unikt, precis som varje männsika också är.

Jag har länge gått och funderat på vad jag kan göra för tillexepmel folk som är som jag själv och i synnerhet barn som drabbas av diabetes. mina tanke är att såsmåningom börja sälja av mina smycken, och från vart och ett av dem vill jag låta en viss del gå till just diabetesfonden. Så är ni intresserade av ett eller flera av mina alster, tveka inte skicka iväg en kommentar. Jag blir glad av kommentarer också :)


En av mina många tankar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback